BMW, E65 E66 E67 E68 (2001–2008), Seria 7

Ukryte menu BMW iDrive 1st gen

Ukryte menu BMW iDrive 1st gen. pozwala na wgląd w pracę sieci MOST odpowiedzialnej za komunikację między wszystkimi urządzeniami systemu multimedialnego w Twoim samochodzie – zmieniarką CD, tunerem AM/FM, tunerem TV, telefonem, nawigacją. Ten tryb serwisowy pomoże zdiagnozować problemy elektroniczne w komunikacji pomiędzy modułami. System BMW iDrive pierwszej generacji był montowany jedynie w samochodach BMW serii 7 (E65 E66 E67 E68).

Ostrzeżenie!

Przeprowadzenie tej modyfikacji w niewłaściwy sposób może spowodować trwałe uszkodzenie samochodu, a nawet jego unieruchomienie.
Wykonujesz tę procedurę na własne ryzyko!
Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za uszkodzenia samochodu i jego elementów.

Ukryte menu BMW iDrive 1st gen – procedura wejścia

  1. Umieść kluczyk w stacyjce, włącz zapłon i poczekaj na uruchomienie się systemu iDrive.
  2. Naciśnij i przytrzymaj pokrętło manipulacyjne przez 10 sekund.
  3. Wykonaj następujące obroty pokrętłem: 3 razy w prawo, 3 x w lewo, raz w prawo, raz w lewo, raz w prawo.
  4. Naciśnij pokrętło manipulacyjne.
  5. Na ekranie pojawi się ukryte menu BMW iDrive 1st gen. Poruszaj się po nim przy pomocy pokrętła manipulacyjnego.

Ukryte menu BMW iDrive 1st gen – opis

  • MOST-Gerate
    • Ask
      • Sachnummer
      • Hardwarenummer
      • Codierindex
      • Diagnoseindex
      • Variantenindex
      • Herstellungsdatum
      • Herstellername
    • Kombi
    • MMI
    • CD Changer
    • AmFm Tuner
    • TV Tuner
    • Telefon
    • Navigation
  • Einstellungen
    • Master Default
    • RDS EIN
    • Quality
    • SBDH anmelden
    • TV Diversity

7 komentarzy do “Ukryte menu BMW iDrive 1st gen

  • To kręcenie: trzy obroty w lewo, trzy obroty w prawo itd. brzmi trochę jak szyfr do otwarcia sejfu 😉
    Swoją drogą dziwne są te ukrywane menu w różnych samochodach, tak jak by nie można było tego opisać kulturalnie w instrukcji z zaznaczeniem dla użytkowników zaawansowanych. Potem takie podpowiedzi lądują na forach lub różnych stronach, tylko czasem ktoś coś pominie, źle przetłumaczy i kłopot gotowy. Ja wiem że teoretycznie jest to wiedza tajemna serwisów, ale w serwisie wygodniej jest jednak podłączyć komputer i przy okazji zdiagnozować inne tematy

  • Super! Przydatne info 🙂 Przydatne szczególnie dla tych, którzy nie mają specjalnego oprogramowania i kabli do podłączenia kompa

    • Jak nam się trafi taki model BMW, to nakręcimy poradnik z ukrytym menu w innej wersji nawigacji iDrive.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *