Audi

Poradniki na temat samochodów Audi oraz systemów multimedialnych montowanych w tych pojazdach. Procedury serwisowe, instrukcje aktywacji nowych funkcji, aktualizacje oprogramowania, ukryte menu oraz diagnostyka.

Ukryte menu RNS-E (engineering mode)

8J (2006-2014), 8L (1996-2003), 8N (1998-2006), 8P (2003-2013), A2, A3/S3, A4/S4, A6/S6/RS6, A8/S8, Audi, B6 (2000-2004), B7 (2004-2007), C5 (1997-2004), D2 (1994-2002), Exeo, Gallardo, Lamborghini, R8, Seat, TT

Dzięki wejściu w ukryte menu RNS-E, w łatwy sposób mamy dostęp do takich informacji jak VIN, położenie GPS, prędkość pojazdu, wersja oprogramowania czy odczyt informacji z żyroskopu. Wszystkie te informacje mogą okazać się przydatne przy diagnostyce nieprawidłowo działającego systemy audio lub nawigacji GPS.

Czytaj dalej…

RNS-E aktualizacja oprogramowania do wersji 0650

8J (2006-2014), 8L (1996-2003), 8N (1998-2006), 8P (2003-2013), A2, A3/S3, A4/S4, A6/S6/RS6, A8/S8, Audi, B6 (2000-2004), B7 (2004-2007), C5 (1997-2004), D2 (1994-2002), Exeo, Gallardo, Lamborghini, R8, Seat, TT

Jeżeli sprzęt sprawia problemy, jego praca jest niestabilna, to warto sprawdzić czy da się to rozwiązać za pomocą aktualizacji firmware. W systemie RNS-E aktualizacja oprogramowania wnosi również nową funkcjonalność, jak np. pokazywanie wysokości nad poziomem morza w trybie nawigacji.

Czytaj dalej…

Audi VW kodowanie pilota (Passat Golf A3 A4 A6)

8L (1996-2003), A3/S3, A4/S4, A6/S6/RS6, Audi, B5 (1996-2005), B6 (2000-2004), Bora / Jetta, C5 (1997-2004), Golf, IV (1997-2006), IV (1998-2005), Passat, Volkswagen

W niektórych samochodach marki Audi VW kodowanie pilota można wykonać samemu odpowiednią procedurą. Jeżeli jeden z pilotów stracił kodowanie np. przy wymianie baterii lub został dokupiony nowy, dodatkowy pilot, to jego przyuczenie (synchronizacja) nie musi odbywać się w serwisie. Procedurę można wykonać samemu, za darmo, w ciągu kilku minut, bez użycia komputera diagnostycznego.

Czytaj dalej…