VW T5 kasowanie inspekcji olejowej

T5 (2003-), Transporter / Caravelle / Multivan, Volkswagen

Jeżeli należysz do osób, które same dbają o wymiany oleju, filtrów, klocków i tarcz hamulcowych to po wykonaniu inspekcji pojazdu musisz przeprowadzić w swoim VW T5 (Transporter, Multivan, Caravelle) kasowanie wezwania serwisowego. Oto łatwy sposób, aby przeprowadzić w VW T5 kasowanie inspekcji olejowej, czyli komunikatu informującego o zbliżającym się serwisie (SERVICE NOW! oraz SEVICE JETZT!).

Czytaj dalej…

Climatronic ukryte menu w Audi A2, A3 8L, A4 B6

8L (1996-2003), A2, A3/S3, A4/S4, Audi, B5 (1995-2001)

Dzięki tej procedurze możesz szybko wejść do trybu serwisowego. W Audi A3 8L oraz A4 B6 z systemem Climatronic ukryte menu pozwala odczytać napięcie akumulatora, cyfrową prędkość samochodu, obroty silnika, kody błędów klimatyzacji, odczyty z czujników temperatury oraz wiele więcej ciekawych wskazań. Dane te mogą okazać się bardzo pomocne przy diagnozowaniu usterki układu klimatyzacji.

Czytaj dalej…

Audi A6 C5 Climatronic ukryte menu serwisowe

A6/S6/RS6, Audi, C5 (1997-2004)

W Audi A6 C5 Climatronic ukryte menu diagnostyczne można uruchomić kombinacją przycisków. W tym menu możesz w łatwy sposób odczytać wartości wskazań większości istotnych czujników w samochodzie. Między innymi: prędkość samochodu, obrotów silnika, obrotów kompresora klimatyzacji, wskazań z czujników temperatury wewnątrz i na zewnątrz pojazdu. Możesz również sprawdzić kody błędów climatronica, czas postoju pojazdy, wersję oprogramowania oraz wiele innych.

Czytaj dalej…

Mercedes NTG 2.5 Ukryte menu serwisowe

A-klasa, B-klasa, C-klasa, CLC, CLS, E-klasa, G-klasa, GL-klasa, M-klasa, Mercedes-Benz, R-klasa, S-klasa, SL, SLK, Sprinter, Viano / Vito

W systemie nawigacji Mercedes COMAND APS NTG 2.5 ukryte menu można uruchomić kombinacją klawiszy. Ten ukryty tryb serwisowy (engineering mode) pozwala na wgląd w wiele parametrów pracy systemu nawigacji, wersję oprogramowania poszczególnych części programu (speech dialog system, navigation database, DVD firmware, handsfree SW, bluetooth, blokada dysku twardego) i wiele innych danych diagnostycznych (napięcie zasilania, temperaturę z czujnika FOT, działanie układu chłodzenia systemu).

Czytaj dalej…

BMW E38 ukryte menu serwisowe komputera pokładowego

BMW, E38 (1994–2001), Seria 7

W serii 7 istnieje ukryty tryb serwisowy, w którym można sprawdzić parametry niektórych czujników. BMW E38 ukryte menu pozwoli odczytać prędkość pojazdu, temperaturę silnika, przeprowadzić test wskaźników, sygnału dźwiękowego wewnątrz kabiny, a również wprowadzić korektę wskazania średniego spalania. Wszystko to za pomocą wyświetlacza komputera pokładowego (OBC).

Czytaj dalej…

Ford Mondeo MK3 test climatronic’a i kasowanie błędów

Ford, MK3 (2000-2006), Mondeo

Jeżeli masz problemy z klimatyzacją w Ford Mondeo MK3, to możesz przeprowadzić diagnozę układu i odczytać błędy przechowywane w pamięci sterownika. Test climatronic’a w Ford Mondeo MK3 można szybko przeprowadzić samemu. Po przeprowadzeniu testu można odczytać kody błędów DTC i dopasować je do listy na końcu tego wpisu, aby trafnie zgiagnozować usterkę układu HVAC w Twoim Ford Mondeo MK3.

Czytaj dalej…

Ukryte menu RNEG, WipNav, MyWay

207, 3008, 308, 407, 607, 807, C2, C3, C4, C5, C8, Citroën, Fiat, II (2002-2011), II (2008-), Lancia, Peugeot, Phedra, Ulysse

Ukryte menu RNEG / WipNav / Myway pozwala na sprawdzenie niektórych parametrów systemu w samochodach marki Citroen, Fiat, Lancia oraz Peugeot. W trybie diagnostycznym można sprawdzić takie informacje jak ilość satelitów w zasięgu odbiornika GPS, wersję oprogramowania, wersję map, a nawet wymusić restart systemu. Wszystkie te procedury i informacje mogą się okazać bardzo pomocne przy diagnostyce nieprawidłowo działającego systemy nawigacji.

Czytaj dalej…

MMCS ukryte menu serwisowe w Lancer / Pajero / Outlander / ASX

4008, ASX / RVR, C4 Aircross, Citroën, Lancer, Mitsubishi, Outlander, Pajero, Peugeot, X (2008-)

W Mitsubishi Multi Communication System czyli MMCS ukryte menu pozwala na sprawdzenie komunikacji oraz poprawnego działania wielu podzespołów multimedialnych w Mitsubishi Lancer, Pajero, Outlander lub ASX. W trybie diagnostycznym można sprawdzić takie rzeczy jak komunikację CAN między podzespołami (napęd DVD, wejście video, kamera cofania, antena TMC), działanie czujnika prędkości, anteny GPS, powłoki dotykowej, ekranu LCD. Można również odczytać wersję oprogramowani oraz wiele diagnostycznych komunikatów.

Czytaj dalej…