Kolejne wersje oprogramowania wnosiły nie tylko poprawę stabilności działania poszczególnych modułów (wzmacniacza, tunera FM, tunera DVT-T, bluetooth), ale również nowe funkcje jak na przykład widok 3D w nawigacji. Aktualizacja MMI 2G jest zalecana jeżeli występują problemy ze stabilnością systemu nawigacji oraz bezprzewodowego zestawu głośnomówiącego bluetooth.
Czytaj dalej…Strefowy centralny zamek Ford Focus MK1
Focus, Ford, MK1 (1998-2004)
Strefowy centralny zamek Ford Focus MK1 dzieli otwieranie samochodu na dwa etapy. Po pierwszym naciśnięciu przycisku UNLOCK na pilocie zostaną otwarte jedynie drzwi kierowcy. Dopiero kolejne jego naciśnięcie powoduje otwarcie pozostałych drzwi oraz bagażnika. W ten sposób podnosimy bezpieczeństwo pasażerów i bagaży.
Czytaj dalej…MMI 3G Zmiana ekranu powitalnego
A1, A4/S4, A5/S5, A6/S6/RS6, A7, A8/S8, Audi, B8 (2007-), C6 (2004-2011), C7 (2011-), D3 (2002-2009), D4 (2010-), Q3, Q5, Q7
W MMI 3G zmiana ekranu powitalnego pozwala dostosować logo do wersji wyposażenia samochodu. Ukryte menu daje możliwość wyboru między standardowym logo, S-line, S-model (np. S4 lub S6) oraz RS-model (np. RS4 lub RS6).
Czytaj dalej…Kasowanie wezwania serwisowego Citroen C5
C5, Citroën
Kasowanie wezwania serwisowego Citroen C5 możesz przeprowadzić samemu, kiedy osobiście dbasz o przeglądy okresowe oraz wymiany filtrów i oleju. Procedura jest prosta i nie wymaga narzędzi diagnostycznych.
Czytaj dalej…Automatyczne zamykanie centralnego zamka Renault Clio II
Clio, I (1999–2008), I (2000-2010), II (1998-2005), Renault, Symbol, Thalia
Automatyczne zamykanie centralnego zamka Renault Clio II (zwane również antynapadem) to jedna z bardziej przydatnych funkcji, które w prosty sposób poprawiają bezpieczeństwo kierowcy, pasażerów oraz bagaży. Po aktywacji tej funkcji, centralny zamek będzie się zamykał automatycznie po przekroczeniu 10km/h.
Czytaj dalej…Ford Focus MK1 tryb serwisowy zegarów
Focus, Ford, MK1 (1998-2004)
W Ford Focus MK1 tryb serwisowy zegarów pozwala na odczytanie niektórych parametrów silnika (m.in. temperaturę chłodziwa, głowicy, obroty silnika, prędkość w km/h oraz mph) oraz kodów DTC, dzięki którym możemy w prosty i darmowy sposób zdiagnozować niektóre problemy mechaniczne pojazdu.
Czytaj dalej…