Audi laptimer, doładowanie turbo i temperaturę oleju można wyświetlać na wyświetlaczu DIS/FIS. Aktywuj tę funkcję przy pomocy VCDS, VAG-COM lub innego interface’u diagnostycznego, kontroluj parametry silnika w czasie jazdy i ciesz się rozwiązaniami znanymi w samochodach wyścigowych.
Czytaj dalej…Audi
Poradniki na temat samochodów Audi oraz systemów multimedialnych montowanych w tych pojazdach. Procedury serwisowe, instrukcje aktywacji nowych funkcji, aktualizacje oprogramowania, ukryte menu oraz diagnostyka.
Gdzie znajdują się bezpieczniki Audi Q7
Audi, Q7
Jest kilka lokalizacji na przekaźniki i bezpieczniki Audi Q7. Oprócz skrzynki z bezpiecznikami pod maską są jeszcze trzy tablice wewnątrz pojazdu. Sprawdzenie przepalonych bezpieczników jest zawsze jednym z pierwszych kroków przy diagnostyce usterki układu elektronicznego.
Czytaj dalej…Kasowanie inspekcji Audi A2, A3 8L, A4 B6, A6 C4, TT
8L (1996-2003), A2, A3/S3, A4/S4, A6/S6/RS6, Audi, B5 (1995-2001), C4 (1994-1997), TT
Przeprowadź samodzielnie kasowanie inspekcji Audi A2, A3 8L, A4 B6, A6 C4, TT wyprodukowanych po roku 2000. Wyłącz komunikat „SERVICE!”. Pamiętaj aby wymieniać olej i filtry oraz dbać o stan układów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo.
Czytaj dalej…Restart Audi RNS-E kombinacją klawiszy
8J (2006-2014), 8L (1996-2003), 8N (1998-2006), 8P (2003-2013), A2, A3/S3, A4/S4, A6/S6/RS6, A8/S8, Audi, B6 (2000-2004), B7 (2004-2007), C5 (1997-2004), D2 (1994-2002), Exeo, Gallardo, Lamborghini, R8, Seat, TT
Wymuszony restart Audi RNS-E jest niezbędny, jeżeli nawigacja się zawiesi lub działa zbyt wolno. Ponowne załadowanie systemu powinno przyspieszyć pracę układu i poprawić jego stabilność.
Czytaj dalej…Gdzie są bezpieczniki Audi A3 8L
8L (1996-2003), A3/S3, Audi
Bezpieczniki Audi A3 8L zostały umieszczone w dwóch lokalizacjach. Aby dostać się do bezpieczników w kabinie należy zdemontować jeden plastikowy panel deski rozdzielczej, drugie znajdują się pod maską.
Znalezienie i sprawdzenie przepalonych bezpieczników to pierwszy krok przy diagnostyce błędnie działających układów elektrycznych i elektronicznych w samochodach.
Czytaj dalej…Wymuszenie restartu Audi MMI 2G & 3G
A1, A4/S4, A5/S5, A6/S6/RS6, A7, A8/S8, Audi, B8 (2007-), C6 (2004-2011), C7 (2011-), D3 (2002-2009), D4 (2010-), Q3, Q5, Q7
Czasami oprogramowanie Multimedia Interface się zacina i wymaga ponownego uruchomienia. Wymuszenie restartu Audi MMI 2G oraz 3G pozwala poradzić sobie z zawieszonym systemem.
Czytaj dalej…Climatronic ukryte menu w Audi A2, A3 8L, A4 B6
8L (1996-2003), A2, A3/S3, A4/S4, Audi, B5 (1995-2001)
Dzięki tej procedurze możesz szybko wejść do trybu serwisowego. W Audi A3 8L oraz A4 B6 z systemem Climatronic ukryte menu pozwala odczytać napięcie akumulatora, cyfrową prędkość samochodu, obroty silnika, kody błędów klimatyzacji, odczyty z czujników temperatury oraz wiele więcej ciekawych wskazań. Dane te mogą okazać się bardzo pomocne przy diagnozowaniu usterki układu klimatyzacji.
Czytaj dalej…Audi A6 C5 Climatronic ukryte menu serwisowe
A6/S6/RS6, Audi, C5 (1997-2004)
W Audi A6 C5 Climatronic ukryte menu diagnostyczne można uruchomić kombinacją przycisków. W tym menu możesz w łatwy sposób odczytać wartości wskazań większości istotnych czujników w samochodzie. Między innymi: prędkość samochodu, obrotów silnika, obrotów kompresora klimatyzacji, wskazań z czujników temperatury wewnątrz i na zewnątrz pojazdu. Możesz również sprawdzić kody błędów climatronica, czas postoju pojazdy, wersję oprogramowania oraz wiele innych.
Czytaj dalej…Ukryte czerwone menu MMI 2G – Opis
A4/S4, A5/S5, A6/S6/RS6, A7, A8/S8, Audi, B8 (2007-), C6 (2004-2011), D3 (2002-2009), Q7
Ukryte czerwone menu zostało stworzone głównie w celu umożliwienia prostej aktualizacji systemu MMI 2G. W ukrytym menu można także znaleźć informacje o częściowym wyposażeniu samochodu np. zmieniarce, nawigacji, tunerze TV, AMI. Opis został wykonany na podstawie wersji oprogramowania 5570.
Czytaj dalej…Jak oszacować przebieg Audi z MMI 2G
A4/S4, A5/S5, A6/S6/RS6, A7, A8/S8, Audi, B8 (2007-), C6 (2004-2011), D3 (2002-2009), Q7
Dzięki tej procedurze, możemy oszacować poprawny przebieg Audi. Wskazanie to nie będzie bardzo precyzyjne, ale w pewnością pomoże w ocenie czy przebieg widniejący na liczniku jest zgodny z tym, ile kilometrów samochód naprawdę przejechał i czy wskazanie nie było cofane. Korekty licznika są powszechne na rynku samochodów używanych, a samo cofanie kilometrów przeprowadza się w kilka minut i to bez mechanicznej ingerencji w jakikolwiek z układów samochodu.
Czytaj dalej…